trevlig helg!

jaha, då var det söndag och sista dagen på lovet...
men helgen har varit mycket trevlig!

fredagen spenderades med en fika på Café Viskan med Madde och Elli. mycket trevligt och många goda skratt! :D
på kvällen så spelade grabbarna innebandy, så vi var i gården och lyssnade på spelningar eftersom det var "Friday Night live". Joanna och några från hennes klass spelade och sen spelade några grabbar i 25 årsåldern som började spela i Viskafors för 10 år sedan ungefär. alla var väldigt bra!

efter det så åkte jag, Jari, Hille, Karin, Tobon, Ruuska, Joni och Idol Thomas hem till Figge och spelade spel.
Först Alfapet och sedan Twister. det var skit kul :D och jobbigt med för den delen. haha


orkar inte lägga in mer.

igår var det alla hjärtans dag och det blev tända ljus, god mat, massa vin och mängder med mys!
underbart ♥
fick även ett fint halsband av bubbis och han fick en parfym av mig.

idag har vi varit duktiga och flyttstädat/packat lite grann! börjar ju nästan bli tomt.. bara alla stora grejer kvar eller vad man ska säga, men det kan man ju ändå inte ta än.
Henke hjälpte till att köra bort massa glasflaskor till återvinningsstationen innan. ungefär 4 backar öl, och två stora påsar med cider/öl/vin flaskor.
tror ni det har festats här eller? haha

så nu sitter vi och tar det lugnt.
Jari spelar ett tråkigt spel (Warcraft 2) så då passar jag på att uppdatera lite!
händer ju inte att man uppdaterar eller ens är inne på datorn på helgerna, när man har annat mumsigt för sig! mohaha
vore roligt med lite kommentarer ;)



mina skor är snyggare än snyggast, jag älskar dem!
och dessutom är dem jätte sköna att gå i, tro det eller ej. det är ju ändå 12 cm klack, så det tror man ju inte direkt, men så är det.. haha

och nu börjar det definitivt närma sig Stockholm och AC/DC!
jag börjar nästan bli lite nervös.. haha
nej men det ska bil roligt!
dessutom så fick jag en chock när jag kollade på mitt kontoutdrag i fredags och jag fortfarande har 4000 kr kvar!
kanske kan bli en del shopping ändå :)
det blir att åka bil upp, och hotellet är redan bokat, så känns bra att veta att allting är fixat!

och en grej som är ännu bättre..
jag fyller snart år!
då jääävlar smäller det :D

//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen, vi hade ju skiit roligt i fredags, måstes göras om många gånger igen! :D

Naw vad roligt att du hade det mysigt i lördags iallafall.. hihi..

18 år snart! KROGEN!!!!

2009-02-15 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0