Supersoul

kom hem precis, vart och simmat med Desirée. trevligt! :)
"Jag känner att jag inte har simmat sedan högstadiet" haha
det var trevligt och skönt i alla fall! vi ska gå på vettengymnastik någon dag snart också.
dessutom vill jag börja gyma. men får se till att skaffa fram pengar också, vilket är den svåraste delen..



i skolan så hade vi Turism hela dagen.
började att skriva om en huvudstad i Europa, så valde Amsterdam.
vi ska skriva historia och olika grejer, sen så ska vi sätta ihop ett resepaket typ. det är ett par som ska åka dit så ska man ge förslag på sevärdheter och massa sådanna saker. ganska kul och intressant faktiskt! :)

nu ska jag bara ligga i sängen och slöa tills min älskling slutar!
det har jag gjort mig förtjänt av!

//A

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska mellanlanda i amsterdam när jag ska till kina :D

2009-02-19 @ 16:31:39
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0