sleeping beauti

vad är det för fel på mig?
jag somnade KVART I NIO igår..
det är sjukt konstigt! jag har inte somnat så tidigt sen jag var.. typ.. 9?
vi gick och la oss i sängen vid typ 7 och låg och kollade på två avsnitt av 2½ men, sen 3 avsnitt av Simpsons.
när family guy började så visste jag att det var en halvtimma kvar tills Andra Avenyn börjar..
men vad händer?
jag somnar! det är sjukt helt enkelt!
jag vaknade inte en enda gång under natten, jag vaknade imorse av att lampan i hallen var tänd och tv:n var på..
vi måste vara tröttast i världen..
något är ju helt enkelt fel!
det är nog inte bra att ligga i sängen hela kvällen!

nu är jag i skolan och vi har svenska och grupparbete och ska skriva en "restaurangguide"..
ska skriva om restauranger i Amsterdam. coffie shop kanske? haha.
nej men det verkar väldigt jobbigt och tråkigt faktiskt!

skriver väl mer senare antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0