psychic suicide

lönen kom idag! :D
så jag införskaffade mig ett linne/top, ett midjeskärp och en ny mascara.
finns ju typ ingenting i stan, så jävla tråkigt :(
funderar på att beställa skorna och sen shoppa mer i Sthlm!
orkar inte lägga in några bilder nu.

skiter i att träna idag, gör det imorgon istället, då slutar jag ändå tidigt!

matten gick faktiskt ganska bra idag.
har fått ny mattelärare som jag tycker är jätte bra faktiskt.
rolig är han med, så det är ju ett plus!
hoppas det fortsätter såhär hela tiden.

_____________________________________________________________

mormor har fått en systa/cancer på livmodern, så ska opereras på måndag och kommer ligga på sjukhus i några veckor..
så dem ska försöka fixa en plats åt morfar på något hem eftersom han inte klarar sig själv.. :(
uscha.
fy för att vara gamal och fy för att det händer.
jag menar.. mormor och morfar. det är alltid ens morföräldrar.
det är inte rätt.
varför ska man bli gamal och få massa problem?
varför ska man gå och vara rädd och orolig hela tiden?
varför träffar man dem inte oftare?
man vet ju inte hur länge dem finns kvar..





nu ska jag slöa och kolla lite på tv.
kanske slänga i mig en macka eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0