never gonna give you up

ojojoj, vad sur älskling blev igår!
4-0! mohahaha
gud vad det är kul att retas.

nu har jag lov och det är jävligt gött!
imorgon blir det att träffa madde, ska bli mysigt! :)
förhoppningsviv kanske träffa sara också och sen kanske gå på box med rebecca på torsdag!
var ju jätte länge sedan man träffade henne.
på onsdag ska jag vara barnvakt åt Olle också!
då blir det full rulle. haha
simma kan man ju inte göra.. går på pencillin (stavning) ,efter att ha suttit på akuten i 2 timmar, och det har faktiskt blivit bättre. svider inte lika mycket längre, men ska äta det i en vecka så väntar med det..

nu ska jag sätta mig med Teori 2009 en stund.
jag vill ha körkort!

//A

Kommentarer
Postat av: Lyisa

Pinicillin raring ;)

2009-02-10 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0