My number one

då var det söndag igen..
har inte orkat vara inne på internet under hela helgen, så därför har det varit dålig uppdatering..
men nu så. haha

jari är och jobbar så då kan man väl lika gärna passa på!
ingen lön har man fått heller..
får jag den inte på måndag så ska dem få se på andra bullar alltså..
förutom skorna så har jag sett ett par byxor på Gina som jag vill ha.

det blev att man var barnvakt åt Olle igår :)
kollade på Kalle Anka, Aristocats, lekte med såndär lera, sprang runt och sådär..
sen gick jag och la honom och då spelade jag lite WII.
sen när Tommy och Marie kom hem så spelade jag och Tommy lite.
efter det bar det av ner till älskling när han slutat jobbet. ♥

nu är han och jobbar som sagt, och kommer väl hem vid 4 ungefär..
kollar på reprisen av körslaget, eftersom det inte finns något annat att kolla på..
ska väl spela lite skate 2 med. haha
men först blir det duschen!

bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0