hotellfrukost

jahaa, då hade man frukost idag då..
eftersom att det bara var jag och my kvar till 4 igår så hann vi inte göra klart riktigt allt. eller det var några grejer som man var tvungen att göra samma dag, men vi hann inte duka iordning buffen.
men det trodde vi ju såklart att vi skulle hinna med imorse med.
men vad händer?
jag, hanna och jennifer är i skolan halv 7, vi ringer my och hon säger: "Oj, har jag försovit mig?"
så hon kom inte förens halv 8 ungefär, så det blev väääldigt stressigt.
men det gick i alla fall bra tillslut och alla tyckte det var jätte gott.
nästan alla i alla fall..
martina och amanda ville ha receptet på min Krossallad med äpple, kanel och mandel så det ordnade jag såklart!
alla tyckte mycket om både den och avokado-melonsmootien som vi gjorde.
allting var jätte gott enligt mig i alla fall! haha
men nog om det..

nu funderar jag på om man ska gå och bada lite bubbelpool?
det lät väldigt skönt faktiskt!
vänta på att älskling är klar och så bär det av till honom sen :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0