bye bye Sthlm

jaha, då var man i bilen påväg hem från den stora huvudstaden.
igår när vi kom fram så checkade vi in på hotellet och tog det lugnt och sedan begav vi oss mot staden för att ta en bit mat innan konserten.
Vi gick till ett ställe som hette någonting med Friday. haha. men i vilket fall som hellst så var det asgod mat!
restaurangen var Engelsk och Amerikansk-inspirerad. Assnyggt var det!
Jag åt Jack Daniels Shrimps. SUPERGOTT! det var alltså friterade räkor och pommes med en sjukt god Jack Daniels-dipp/sås. Mums!
Efter maten så tog vi en taxi till Globen. Tyvärr hade Jag, Anders och Desse utspridda platser, men det gjorde inte så mycket. jag satt till vänster om scenen och såg mycket bra!
Förbandet hette The Answer, men vi kollade inte på dem utan stod och tjötade istället, men självklart så hörde man ju och det var väl ingen höjdare direkt!
När vi sedan gick in och satte oss så släktes allting ner och så kom det en "film" med ett tåg, massa eld, brudar och djävulsinspirerat. haha. låter jätte konstigt, men det var fräckt! Lite "Highway To Hell" sådär. haha
Sen så kom dem in och man blev helt extas. det var så sjuuukt bra!
en helvetes massa bra bilder fick jag också, men dem har jag inte lagt in på datorn än så det kommer senare.

sedan tog vi en taxi tillbaka till hotellet där det blev några öl.

idag efter frukosten begav vi oss mot centrum för en shoppingrunda, men hann inte med så mycket eftersom Anders, Desse, Engström och Hanna ska stanna tills imorgon (dem ska ut ikväll) så är jag tvungen att åka med Berg och Cornelia hem och dem ska ha kalas idag så vi var tvugna att åka runt 12.
men jag hann köpa en jacka i alla fall. haha
lägger väl in en bild på den med sen.

slänger in bilder senare!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0