ANGRY

alltså seriöst, vad är det för fel på Ellagården?
hade ju som sagt inte fått min lön innan, så gick till stan idag och kollade.. men nääe, inte idag heller!
så när jag kom hem var det första jag gjorde att ringa dit upp och fråga vad som stod på eftersom Andreas sa att dem hade satt in pengar..
Daniel svarade och när jag sa att jag inte hade fått den så sa han "Va? är du säker? alla är ju utbetalade."
efter några minuter av onödigt tjöt gick han in och kollade..
mycket riktigt. jag har inte fått någon lön!
vi kollade kontonummret och det stämde.
och vad ser han då?
jo dem har satt in mina pengar på Nannas konto..
fan är man tröga eller?
ååååh.
men nu skulle han sätta sig och fixa det på en gång, så det tar väl förhoppningsvis två dagar och sen får jag den.
och har jag inte fått dem när veckan är slut så ska jag fan åka upp och kräva pengarna i handen. så är det bara!

idag var det en lång skoldag..
vi ska ha hotellfrukost imorgon, så vi förberedde för den idag.
jag och my var kvar i skolan till 4 ungefär.
och imorgon ska vi vara i skolan halv sju!
ååh, jag kommer vara så död vaa..

nu är det verkligen dax för mig att bege mig ner till min älsklings puddin så jag kan bli på lite bra humör igen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0