27 februari 2009

Sitter i skolan och har engelska. Ska skriva en uppstas men orkar verkligen inte. Min hjärna har fortfarande inte kommit igång.

Igår efter begravningen så skulle vi köra hem Tommy och vi passade på att gå med in en sväng. Så fort vi kom in så sprang Olle mot oss och skrek "Hej hej hej hej!" och slängde sig på marken som han brukar. Han är så söt!
"Nanna, Nanna! Tom!(kom)" Så lekte vi med lego och sprang omkring. Sen när vi skulle åka så sa jag "Nu ska Anna åka" "Dee" sa han då med en ledsen min. "Joo, men Anna kommer tillbaka en annan dag." "Jaaa!" och då blev han glad igen. haha, känns bra att vara favoriten :D

Sen åkte jag ner till älskling och så höll vi på att flyttstäda lite till och slängde ungefär 4 påsar och en kartong, men ännu är det en del skräp kvar. Får försöka fixa det ikväll för imorgon gäller det ju.

Men idag känns det att det kommer bli en jätte stressig dag.
Jag slutar 20 över 11, ska spinna mellan 12.00 - 12.45, ska vara hos Synsam klockan 13.00 för att göra synundersökning och få nya linser. Sen ska jag hem till mormor och hjälpa henne städa.
Klockan 15.00 är Petra i stan och hon ska med mig hem för att kolla efter kläder tills imorgon.
Sedan ska vi hämta Jari när han slutar klockan 17.00. Känns väldigt stressigt faktiskt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0