26 februari 2009

Ligger hemma i sängen och kollar på "Hem till gården".. Slutade ju tidigt och hade tänkt att åka till stan ju, men kom på att vi ska på begravning idag, så det hinner jag inte. Får gå dit imorgon.
Slutar halv tolv, spinna från tolv till kvart i ett. Sen ska jag till Synsam för synkontroll och köp av nya linser. Sen ska jag kolla på byxorna :)

Idag var det näringslära som stod på schemat och vi kollade på "Generation fett". Det avsnittet när dem var i Mississippi och det är fan sjukt!
Att dem för det första låter sig själva bli så feta, och ännu värre att dem låter barnen bli lika stora! Beroende av Cola när man är 3 år?! Nejnej, det funkar inte.

Nu ska jag ligga och slöa innan det bär av till begravningen.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0