23 februari 2009

hemma från skolan nu då.
först hade vi turism, så fortsätte skriva om Amsterdam och sedan hade vi naturvetenskap, så ska skriva om Vegetarisk mat och sånt, hur det påverkar miljön.

inatt beställde jag och älskling lite kläder och sånt, för det var 45 % på allt på junkyardoch jag beställde det här:
 
fast solglasögonen är helt vita i sidan, men annars är dem exakt lika dana. jävla tur jag hade, för när jag var inne imorse så fanns dem inte kvar :D
allt detta skulle egentligen kostat ungefär 2000 men jag får betala 850 kr. lyckat köp med andra ord!

jag funderar dessutom på att köpa dessa klänningar (eller fjäska med mamma och få en eller båda i födelsedagspresent):


den rosa är från Rare fashion och den marinblå är från StyleByStars

vad tycker ni om alla kläder? :)

klockan sex ska man vara i stan för att möta upp tjejerna för ett boxpass. ska bli mycket trevligt! :)
måste bara leta upp mina boxningshandskar också..

Petra frågade idag om jag ville följa med henne till "Modell för en dag" på Plaza på lördag.
så blir man sminkad och får håret fixad och sånt.
man ska ha med sig 3 par "uppsättningar" med kläder och så tar dem kort.
kan vara trevligt, det kostar ju ingenting om man inte vill köpa korten, så varför inte?

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0