8 december 2009

Hej på er!
Har precis kommit hem från skolan och en runda på stan och letat efter någon tröja som man kan ha på sig när det är klassfest. Vi ska ju ha 70, 80-tals fest! Har allting utom en tröja, så måste få tag på en, någon som vet en bra affär? Hittar ingenting i lilla Borås.

Blev klar med en fördjupning i etiken, religion, idag med om dödsstraff. En uppgift mindre kvar innan jullovet.
Är nöjd med uppgiften i alla fall, så hoppas att läraren blir det med.
Vad tycker ni om dödsstraff?

Nu ska jag käka en bit mat och sedan kommer Elin och Alex och håller mig sällskap, baby jobbar till åtta idag igen..

Lägger upp lite kläder jag vill fylla min garderob med strax!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0