4 december 2009

Jaha, då var man tillbaka i skolan igen och har hotelladministration. Vi har fått som uppgift att starta ett hotell från grunden, det är ganska kul faktiskt!
Ska ha detta fram tills 3 ungefär sen ska det vara klart, haft detta i 3 veckor så det är ett väldigt stort arbete..

Igår så var det ju som sagt julklappsshopping och julfika på Café Viskan med chailatte och snickerskaka! Lyckades köpa julklapp till mamma, Marie, Desse och till mig, haha. Köpte ett par vanliga nya sneakers och ett par leggings till mig själv. Det är så svårt att köpa till pappa och bröderna, får höra med dem imorgon vad dem vill ha.

Skulle egentligen vart hårmodell för Josefine idag med på skolan, men hon var visst sjuk så det sket sig, får göra det nästa vecka.
Skulle nämligen bleka min utväxt förra veckan, åkte ner till frisören och fick en praktikant som gjorde det och det blev total katastrof = utväxten blev gul!
Hade verkligen hoppats på att få det fixat idag, men får gå och se ut som en kyckling på huvudet en vecka till..



Nej, back to work!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jag och pojken ska till Danmark över lördagen =)

2009-12-04 @ 12:52:15
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo tack det är fint. vad händer ikväll då? Fin bild :)

2009-12-04 @ 18:11:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: samantha

vilket fint foto, vart har du gjort det?

2009-12-07 @ 15:57:53
URL: http://samanthishw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0