21/22 december 2009

Blir ett nattinlägg idag.
Dagen började med att jag var barnvakt vid kvart över nio, sen så åkte jag hem och städade lite.
Begav mig sedan till Ekås och slog in julklappar med mamma, mysigt! Nu vet man verkligen att julafton är nära..
Efter det blev det att åka och handla lite mat, sen tillbaka till lägenheten och Elin och Alex kom förbi en sväng.
Sedan blev det en varm och skön dusch innan man blev våldgästad av My, det gillar vi! Hon gick precis så det blir väl att krypa ner i sängen snart, en säng som är alldeles för stor för att sova själv i.. Tomt ju.
Men som tur var så har jag ju kissen som kommer och hoppar upp och lägger sig bredvid en, men just nu har hon somnat på soffan, men hoppas att hon springer med mig och nanar. haha!



Jag och My satt och kollade bilder från när Sydafrikanerna var här, gud vad jag saknar dem!
Vi ska få ett brev hem denna veckan om vi får följa med. Är skit nervös!
Tänk om jag inte får följa med, det kommer förstöra min jul..
Är så inställd på att få åka med, vilket man inte ska vara, för då blir man bara så besviken och ledsen om man inte får det. Fast det skulle jag blivit även om jag inte ställt in mig på att få åka.. Fan!
Men kan inte göra mer än att hålla tummarna och önska!



Nej, nu blir det sängen. God natt på er!

Saknar min baby

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0