18:47

Vilken tur jag hade! En kille som går i frisörklassen hade ingen modell tydligen, så han och experten som var på skolan fixade mitt hår! Det tog hela fyra timmar för att fixa utväxten, och sen så tog han även bort lite gråa partier i håret som blivit efter att ha försökt få bort lite av det gula på egen hand med silverschampo!
Jävlar vilket jobb det var alltså! Men nu är det borta och jag är supernöjd!

Sitter och väntar på Karin och My, så ska vi dricka lite alkohol, dra en snabbis på krogen och sen hem till My för att snacka skit! haha :)
Lugnt och härligt sätt att spendera en fredagkväll på faktiskt!
Sen ska jag på kalas imorgon klockan elva också, så kan ju inte köra på för hårt, haha.

Baby är och spelar innebandy med grabbarna och både Mys och Karins pojkar är på julbord med deras jobb, så man får ju passa på!



Ska ni hitta på något trevligt ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: madde

ja det var hur roligt som helst :D

2009-12-04 @ 20:38:23
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter trevligt :) Jag har haft en skön myskväll med några vänner och kollat på idol och ätit godis. Lugnt och skönt med andra ord. Hoppas ni får en roligt kväll! Kram /M

2009-12-04 @ 23:57:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0