1 december 2009

Jaha, då har det övergått till den sista månaden på året, och helt plötsligt har det blivit minusgrader och is på några vattenpölar! Nu är det bara att hålla tummarna för att vi får snö till jul! December är mysigt tycker jag, mörkret och alla lampor och ljus överallt, julmusik, glögg och pepparkakor, och självklart blir det ännu mysigare med snö..
På torsdag blir det julklapps shopping och julfika med brudarna, mycket trevligt! Önskar dock att jag visste vad jag ska köpa till släkt och vänner, men någonting kommer man alltid på.

18 december blir det jullov och det ska bli sjukt gött för just nu är det mycket i skolan.
Den 19 blir det klassfest med 70-80 tals tema, fan vad kul det ska bli, längtar redan!
Någonting som är mindre kul är att baby åker till Finland den 19 och kommer hem den 27. Jag är heller inte den som gillar att vara, och framförallt sova själv. Har jag tur så kommer Elin, Alex och Emil att hålla mig sällskap så jag klarar mig! haha. Kan ju inte vara borta dag ut och dag in heller eftersom jag måste ta hand om katten!
Igår när jag kom hem så hade hon lyckats att få ner en påse med kattmat, öppnat den och satt och åt från förpackningen mitt på vardagsrumsgolvet, så man vet ju aldrig vad hon kan hitta på, haha!

Nu ska jag ta mig en bit mat och så tänkte jag skriva om någonting som jag verkligen ser fram emot!

Och vad tycker ni om min nya design?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0