3 augusti 2009

God kväll!
Idag har jag varit och hjälpt till hos Anders och Desse i huset igen, dammsugit och moppat samt dammat litegrann..
Blev helt slut typ! Men det måste man väl tåla sen när man själv blir husägare.. haha

Åkte och handlade lite mat och sedan hem till lilla Mystery! Käkade lite tacogratäng också, mums! Kissen sitter just nu och stirrar in i min LOKA flaska. Bubblorna måste vara väldigt intressanta för han har suttit där i 3 minuter.. Hmm, tänk vad lättroad man kan vara.

Imorgon ska jag försöka få med mig mamma på stan, lite nya kläder skulle sitta fint!



Igårkväll så kollade jag och baby på Baksmällan, fick oss väldigt många skratt!
Han fick också höra "Där har jag varit! Där har jag bott! Det har jag sett" ett antal gånger.. haha
Tur att man inte alls vill tillbaka..








Kommentarer
Postat av: h

jag köpte dem för 1400 kr och hittade dem på Topshop i Saouk gallerian i STHLM =)

2009-08-04 @ 16:36:57
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0