20:46

Nu var man hemma hos kissen igen!
Käkade lite stuvad potatis, falukorv och kokta morrötter hemma hos mamma - gott!
Sedan åkte vi ut till Tommy, Marie Olle och Malte och drack lite kaffe och åt nybakade colakakor och busade med barnen som är sjukt söta och gosiga!
Anders och Desse kom dit också och dem har fått internet, telefon och tv nu så hämtade mitt mobila bredband, skönt - nu går det hyffsat fort igen. haha

Hade fått ett brev från Trygghansa när jag kom till Ekås också så blev en hel del rikare idag. Mohaha.
Däremot är jag 2 % invalid, haha. Ibland kan det vara bra att skada sig och få ärr + men för livet. Nej, så ska man inte säga..

Beställde dessa jeansleggings nyss:




Hoppas dem passar :)

Näe, nu blir det att slöa lite framför tv:n.
Leta upp kläder till begravningen också..

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Du kan rösta 3 gånger på mig om du vill. Det hade varit jättesnällt! :)

2009-08-18 @ 14:05:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0