20 augusti 2009

Godkväll!
Sista sommarlovsdagen har spenderats i solen och sedan åkte jag och mamma och käkade på Spice N Rice och det var mycket gott!
Sedan blev det körskolan och körde vänstersväng på landsväg samt små grusvägar och smala landsvägar, gick bra!
Skulle boka några mer lektioner och halkan samt omkörningslektionen men receptionen var stängd så får gå dit imorgon efter skolan..
Gud vad tråkigt det lät - efter skolan..
Men det ska bli ganska gött ändå, träffa alla och sådär..

Sitter och kollar lite tv just nu och sedan blir det att kolla på "Män som hatar kvinnor" med mamma.
Har inte sett den och hoppas att den är lika bra som alla säger och som jag föreställt mig att den är.



Jag saknar dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0