18 augusti 2009

Då var man hemma från begravningen som var myclet fin men jobbig!
När man ser alla gråta är nog det värsta.. När hans familj gick fram och kramade om kistan och föll ut i ännu mer gråt till den fina musiken och samtidigt som man ser Jari och alla andra gråta så finns det ingenting man kan göra för att hålla tillbaka sina egna tårar.
Begravning måste nog vara det finaste med sorgligaste som finns tror jag..

Inte nog med att det var begravning.. Jari vill ha en paus igen för att han inte mår bra.
Självklart förstår jag ju att man inte mår bra när ens kompis har gått bort men då skulle jag själv vilja ha någon vid min sida och inte behöva vara själv och tänka på det dag ut och dag in..
Men jag vill ditt bästa och är det detta du vill så ska jag inte hindra dig, hoppas bara att du vet hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Vill ha dig tillbaka när du är redo.

Sitter på Ekås nu och kollar Simpsons, kanske blir lite poker ikväll men efter denna dagen kan ju inte lyckan vända direkt?

Blir det sol och 25 grader på torsdag som det är sagt så åker jag och mamma till Espevik.
Få lite färg igen dagen innan skolan börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0