9 april 2009

Hej på er allihopa!
Först tänkte jag berätta lite om gårdagen och sedan om idag..
Vi åkte hem till Karin och spelade spel, det var hon, jag, Jari, Tobon, Thomas, Hanna, David och Emelie.
Vi spelade "Med andra ord" och jag och David vann! Wohoo. haha
Har ni spelat det spelet någon gång? Det är faktiskt roligt :)
Spelade till 10 någon gång och sedan drog alla eftersom Karin skulle upp och jobba klockan 7 imorse.
Då åkte jag, baby, Tobon och Thomas hem till Jari och drack lite öl och spelade Monopol.
Jag har alltid hatat det spelet, men igår var det faktisk kul!
Kan vara så för att igår var den enda gången som det gick bra för mig? haha
Det gick till och med så bra att jag vann :D

Imorse vaknade jag av att Tommy ringde vid 10 och frågade om jag ville komma ut till dem och passa Olle medans dem var ute och grejade i trädgården, så självklart åkte jag dit!
Marie kom och hämtade mig och när vi kom dit så låg Olle och sov så vi käkade lite.
När han sedan hade vaknat så busade vi och gick till lekplatsen jag och han.
Vi "gjävde" i sandlådan och gjorde massa kakor som det kallas, gungade och åkte rutschkana.
Det var tydligen så kul så att vi var där i 2 timmar! haha
Tänk vad lätt att vara liten när man kan roa sig så lätt i flera timmar!

På vägen tillbaka så plockade vi snödroppar och gav till Tommy och Marie som blev jätte glada. haha

Tommy körde mig till baby nyss så sitter här och kollar lite på tv, Unga mödrar..
Ska nog kolla på det nya som börjar idag "Hjälp! Jag är med i en japansk tvshow" eller vad det heter.
Någon mer som tänker kolla på det?
Lite tråkigt ändå att dem gör precis lika dant som "I survived a japaneese gameshow" som gick på sexan innan..
Men kan nog bli kul ändå eftersom det är svenskar som är med :)

Imorgon så ska vi åka till Djurparken, Tommy, Marie, Olle, Malte, Anders, Desse och Jag. Hoppas att min bubbis vill åka med också :)
Sedan ska vi hem till mamma och pappa och äta god mat!

Nej, nu ska jag slappa på soffan, det tar på krafterna att leka hela dagen!



Kommentarer
Postat av: ¬» J E N N A

haha, var en till som skrivit det, tack fö tipset!

:D



kramkram

2009-04-09 @ 21:49:38
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0