6 april 2009

Dax för ett inlägg nu va?
Kom precis hem till baby och ska snart vara duktig och städa lite grann..

Var ute hos Tommy, Marie, Olle och Malte och lekte innan, var egentligen meningen att jag skulle vara barnvakt för att Marie skulle till tandläkaren, men så hade hon bytt tid, men vad gör det? Fick ju träffa favorit ungen ;)
Efter det så träffade jag Thuné och Larsson en stund och nu kom jag hit.
Skulle träffa Mia också, men får se vad klockan blir och hur trött jag är efter jag städat!

Jag är sugen på någonting men vet inte vad..
Haha

Nej det är väl dax att sätta igång med städningen nu.
Det var något munstycke till diskmaskinen som Jari skulle köpa idag och det har han gjort, men eftersom disken ligger kvar så vet jag inte ifall den passade, så det blir väl att diska också.
Det är nog det tråkigaste som finns.. Att diska..

Nääe, skriver väl kanske mer senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja usch, diska är tråkigt!

2009-04-06 @ 17:31:12
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: jonna

tack så mycket :D

kram <3

2009-04-06 @ 19:52:08
URL: http://jonnadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0