30 april 2009

Kom precis hem till lilla mamsen på Ekås!
Åkte till Almås vid halv 12 och kollade på Karin, Hille, Joanna och Fanny när dem spelade, duktiga var dem!
Satt i solen och njöt!

Sedan åkte jag till baby, satte mig och rökte på trappen och när jag skulle gå in, vad händer då?
Jo jag har glömt nyckeln såklart och Jari var på jobbet..
Mamma fick komma och hämta mig så jag kunde hämta babys nyckel och åka och hämta min.. Fan vad smart jag är!

Nu väntar jag på att mamma ska börja med maten (tacorullar) är jätte hungrig och det är supergott!


Modevisningen igår gick bra förresten! först var det tråkiga fula clownkläder typ.. haha
och sedan så var det lite snyggare kläder från Fröken Svår..

Ikväll blir det kortege och sedan får jag se vart folket och kvällen tar en!

Ha en trevlig valborg allihop!


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: skulle också vilja ha:)

2009-05-01 @ 14:31:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0