21:13

Usch och fy och blää.. Jag vill inte vara med!

Har suttit och gjort "lite" teori nu, har svarat på 33 frågor om Bilen och 27 frågor om Människan. Tänkte svara på frågor om Miljön som var en kort teorilektion, men det var visst 23 frågor så det orkar jag inte nu!
Tur att det inte är drygt eller så..
Men vill man ha körkort så måste man ju!

Nu ska jag lätt slänga mig på soffan och kolla på 2 ½ men som började nyss! Vänta på att älsklingen kommer hem så vi kan mysa, sedan gå och lägga oss i sängen så jag kan somna i hans famn.
Du är den bästa. Du med stort D.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig ♥


Kommentarer
Postat av: julia

tack snälla, hoppas du haft en kanondag!

2009-04-20 @ 22:37:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0