18:33

Kom till babys lägenhet precis.
Hade totalt glömt bort att jag skulle vara barnvakt åt Olle idag, så hann inte träffa madde idag heller, men det blir kanske på lördag.. haha

När jag kom så kom Olle springandes "Anna! Anna!" och kramade mig. Aww vad söt han är!
Sen så lekte vi lite och var ute och så hade Marie en gammal cola flaska som han låtsades dricka ur.. "Mmm, gott!" "Vad dricker du för något?" "Bäässs!" (Bärs) haha fyfan vad klockrent!
Gullunge är vad han är :)

Imorgon så ska ju jag till frissan, mamma var där idag och frågade ifall hon hann att klippa mig efteråt också och det gjorde hon!
Sedan sa hon att det hade kommit någon ny färgningsprodukt med något som liknade silverschampo som tar bort det gula i håret, så ska testa det..



Kommer nog bli att jag klipper som dethär! :)
Hoppas att det blir bra och att jag passar i det!

Nu ska jag kolla lite på tv och hoppas på att brorsan kommer hit med hans gamla diskmaskin som vi ska köpa av honom..
En såndär liten ni vet som man har ståendes på bänken.
Skönt att slippa diska för hand!

Kommentarer
Postat av: Emma

ha en bra kväll!:)

2009-04-02 @ 21:35:37
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: mt*

den frillan hade du nog passat riktigt bra i! :)

2009-04-03 @ 08:37:54
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0