14:13

Sådär, nu har jag pillat lite i photoshop, fixat en header till, den med rosen som kommer upp emellanåt (ni kan klicka på uppdatera sidan så kommer olika headers varje gång). Är faktiskt stolt över den, den är ganska enkel men ändå snygg tycker jag! Ska bara fixa storleken på den så att den passar in bra :)

Fan vad jag hatar gina jeans.. Jag har på mig dem ljusa jeansen med slitningar, tog på mig dem i morse helt nytvättade och då satt dem bra, men redan efter någon timma så har dem töjjt sig som fan..
Varför kan man bara inte fixa jeans som inte töjjer sig? Alla jeans är fan sånna, hatar det!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

okej va kul!! :) kika in imorrn och kolla om du ligger i toppen ! :) kram

2009-04-28 @ 18:42:38
URL: http://stephaanieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0