when I loose myself I think of you

då var det måndag då och helgen är redan över. det har gått fort, även fast man inte gjort något speciellt.
i fredags var man på gården en stund och spelade lite biljard och pingis, tjötade med folk och sådär. lite trevligt så :)
sen åkte man hem till Puddin och bara tog det lugnt.
lördag blev det så att vi skulle spela monopol ändå, men i stället så blev det lite tvspel och tjöt med Hille, Henry, Tobon och Ruuska som kom till oss.
Oss. det känns bra att säga så!

nu kom man hem från APU:n som man har på Ellagården i Viared. det är helt okej faktiskt. trevliga människor och så också, så det är bra :)
dem kommer att börja med julbord nästa vecka, så då får vi såklart hjälpa till där, men sen håller de ju på några veckor efter att vi har slutat där, men då får vi hjälpa till på helgerna och kvällar och så och tjäna lite pengar!
känns jävligt bra. det kan jag behöva..
speciellt nu när julen närmar sig :)

jag är faktiskt jätte pepp på julen.
jag har redan kommit i julstämning på något vis, så nu är det bara snö, julbak och gran som saknas.
sen är det julafton. det gillar vi.
haha, känner mig som ett litet barn :D

och jag vill ha skor!
har spanat in flera par så lägger upp en bild på dem plus lite kläder jag spanat in :)

alla skorna är lårhöga och av skinn.
jag gillar't!


jag vill ha själva den röda klänningen bara, men det är synd att det är såntdär ludd längst ner, tror inte att det går att ta bort :(

jag vill haaa!
men jag vill också ha pengar i julklapp så jag kan shoppa när vi ska kolla på ACDC, för då blir det en helg i Sthlm :)
har bara varit där en gång som jag kommer ihåg, och det var när det var Mötley Crüe i Globen, men då var det bara en dag och man satt bara i parken bredvid i solen och drack öl.


nej nu ska jag ta och sluta skriva för stunden och bara slänga mig i sängen och kolla på tv innan man ska ut och övningsköra :)

anna.davidsson
<3
jari.mäkeläinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0