regn, regn och åter regn

usch, jag hatar regn! man blir så slö av det. vill lixom ligga kvar i sängen hela dagen och bara mysa.
gå med stoora myskläder och duntofflor..
kolla på film.
vara inomhus!

men idag har jag i alla fall varit duktig och spinnat ett medelpass på friskis och svettis.
känns bra. mycket bra faktiskt.
ska träna imorgon med hade jag tänkt :) duktiga anna är tillbaka!.. hoppas jag i alla fall..
och efter det så unnade jag mig ett bad. skönt!

på Ellagården idag så pratade cheferna med oss om att jobba på julborden efter att våran APU tid är slut.
så dem ska fixa ett schema och så får vi betalt. wohooo!
är inte så jätte bra pengar på dagen, kanske 60-70 i timmen, men sen på helger och kvällar med OBtilläg och sånt så kanske det blir en del. det kommer bli bra för mig i vilket fall som hellst.
pengar kan jag behöva! sluta leva på mamma så mycket, vilket är bra för både henne och mig. haha :)
det låter i alla fall mycket trevligt tycker jag. trivs jätte bra där, även ifall det kanske inte är världens roligaste, men det funkar!

nu blir det att ta på sig myskläder och lägga sig i sängen och kolla på tv.
en helkväll på ettan
först med Andra Avenyn, sedan en dokumentär om In Flames och efter det Morgonsoffan.
haha, så jävla bra!

simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0