snart jul

jodå, det är inte så långt kvar som man kan tro. och jag har inte köpt några fler julklappar!
känns som att jag inte kommer hinna.. men jag har några idéer i alla fall, så det är ju en bra början.

och snön är här. och hoppas den ligger kvar nu!
det är ju så fruktansvärt mysigt :) man blir som ett litet barn på nytt.
me like.
utan snö.. ingen riktig jul.
och jag vill ha en riktig. en sån som man hade när man var liten! massa snö och massa paket och allt var bara så fruktansvärt mysigt. och man hade alltid något att göra! bygga snölyktor och snögubbar.
gräva i snöhögen, göra snöänglar. åka pulka!
framför allt åka pulka.


och idag var jag och mamma hos Tommy och Marie och hälsade på Malte (Olle låg tyvär och sov).
han är ju så söt.
satt och höll honom hela tiden, det är ju så sjukt hur man bara kan sitta och kolla på någon så länge och hela tiden. det går lixom inte släppa blicken.
tänk när man får ett eget litet knyte som är så sött!

han är sjukt söt och fruktansvärt lik sin pappa när han var liten :)

nej nu är det dax att göra sig i ordning lite inför jobbet, så slipper man stressa in i sista sekund.

ha en trevlig kväll
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0